.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهيه سند راهبردي آي تي در گيلان

مهدي سعادتي پيش از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مديركل بازرسي و رسيدگي به شكايات و سرپرست فناوري اطلاعات و IT استانداري گيلان با تاكيد بر استفاده از توانمندي افراد در استان اظهار داشت: مسئوليت‌‌ها ميدان آزمون افراد است و بايد بدون منت و غرور به مردم خدمت كنيم.
وي حمايت‌ها، صبر و تحمل مردم را قابل تقدير خواند و افزود: حجم كارهاي انجام شده سفر هيئت دولت به استان‌ها در تاريخ كشور بي‌سابقه است.
سعادتي با اشاره به پاسخگويي به 470 هزار نامه مردمي در سفر سوم هيئت دولت به گيلان، تصريح كرد: حجم كار انجام شده سنگين است و براي استفاده بهتر از توانمندي‌ها و به‌روز شدن تلاش مي‌شود.
استاندار گيلان بر انجام اقدام‌هاي اساسي و روبه جلو تاكيد كرد و گفت: برنامه‌هاي جديد بايد در عرصه‌هاي مختلف آغاز شود.
وي با بيان اينكه روند بروكراسي اداري زيبنده استان نيست، خاطرنشان كرد: براي پيشبرد انقلاب بايد خالصانه كار كنيم و بهترين بازرس خداوند است.
سعادتي نظارت بر نيروها را موثر خواند و گفت: تمام كاركرد زير مجموعه به حساب مدير و استاندار نوشته مي‌شود و بايد به نظام، دولت و مردم پاسخگو باشيم.
استاندار گيلان با اشاره به اينكه نظارت بايد از مجموعه استانداري آغاز شود، بيان داشت: بازرسي به معناي كمك و ياري بوده تا كارها به نحو مطلوب صورت گيرد ضمن اينكه بايد در برابر گناه، ظلم، بي‌عدالتي، تبعيض و رشوه حساس باشيم.
به گفته وي، روند انجام امور در استانداري به‌روز نيست و اقدام‌هاي لازم بايد در اين زمينه انجام شود.
سعادتي با تاكيد براينكه سيستم ستاد بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري بايد به‌روز و حساس باشد، خاطرنشان كرد: وام‌دار كسي نيستيم كه خود را بدهكار بدانيم و تنها بدهكار نظام هستيم.
استاندار گيلان تصريح كرد: در برابر زدوبندهاي پشت صحنه سياسي، اخلاقي و مالي كوتاه نمي‌آييم.
وي خواستار سرعت در كار مديريتي، قاطعيت و برنامه‌ريزي درست شد و افزود: امور مردم بايد با سرعت و دقت بيشتري انجام شود.
سعادتي با بيان اينكه مسئولان نمي‌توانند از مشكلات فرار كنند، اظهار داشت: مديران بايد در خط مقدم كارها قرار گيرند.
استاندار گيلان به برنامه‌هاي جديد در حوزه فناوري و اطلاعات اشاره كرد و گفت: موانع بايد به صورت تخصصي سريع‌تر برطرف شود.
وي برخورد با تخلفات طبق قانون را يكي ديگر از اقدام‌ها ذكر كرد و بيان داشت: اين امر در دولت الكترونيك دنبال مي‌شود.
سعادتي از تهيه سند راهبردي IT در گيلان خبر داد و افزود: اميدواريم با انجام اين امر بتوانيم به عمق تمام مجموعه‌ها در سراسر استان دسترسي و آگاهي داشته باشيم.
استاندار گيلان با اشاره به آموزش 400 هزار نفر در طرح شهروند الكترونيك در استان، خاطرنشان كرد: طرح جامع دولت الكترونيك مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
سرپرست فناوري اطلاعات و IT استانداري گيلان نيز در اين مراسم به تقديم 8 هزار شهيد استان به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: اين امر رسالت ما را بسيار سنگين مي‌كند.
ميثاق بكيان با اشاره به اينكه در عرصه نبرد نابرابر قرار داريم، افزود: هجمه براندازي نرم به كشور فشار وارد مي‌كند و سايت‌هاي مجازي در راستاي براندازي نرم راه‌اندازي مي‌شوند.
وي فناوري اطلاعات را عرصه جهاد ناميد و تصريح كرد: فناوري اطلاعات در عرصه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، سياسي و ... ورود كرده است.
بكيان گيلان را فاقد زيرساخت‌هاي فناوري اطلاعات دانست و خاطرنشان كرد: مشاركت هوشمندانه و فعالانه تعاوني‌هاي مردمي در اين امر ضروري است.
سرپرست فناوري اطلاعات و IT استانداري گيلان بر ارائه خدمات دولت در خانه‌هاي مردم تاكيد كرد و اظهار داشت: امنيت فناوري اطلاعات از بحث‌هاي مهم است و بايد از جامعه مجازي دفاع كنيم.
وي IT را سكه دو رو خواند و بيان داشت: IT مي‌تواند فرصت يا تهديد باشد.
بكيان از راه‌اندازي فضاي دوركاري اداره‌هاي گيلان خبر داد و خاطرنشان كرد: بحث دولت الكترونيك مد نظر بوده ضمن اينكه استانداردسازي امنيت اطلاعات در دستور كار قرار دارد.
مديركل بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري گيلان نيز در اين مراسم معناي بازرسي را كمك به همكاران براساس پيشگيري، قضاوت صادقانه و حذف مچ‌گيري اعلام كرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامي با كمك دو عامل ايمان به خدا و اتحاد كلمه به پيروزي رسيد.
محمدتقي نجف‌زاده اختلاف‌ها در استان را ناراحت كننده توصيف كرد و افزود: مردم را نبايد مورد تهمت، غيبت و ديگر بداخلاقي‌ها قرار داد.
وي تداوم انقلاب را نيازمند وحدت دانست و تصريح كرد: ضوابط بايد در اداره‌ها حاكم شود و روابط به صفر برسد.
نجف‌زاده با تاكيد براينكه توصيه ناحق پذيرفته نمي‌شود، بيان داشت: رضايتمندي مردم بايد فراهم شود.
وي مسئولان، همكاران و مردم را سه ضلع خدمتگزاري به مردم ناميد و خاطرنشان كرد: كارمندان بايد پاسخگوي مراجعه كنندگان باشند.
در اين مراسم از ايرج عاشوري و هيراد حق‌رضايي قدرداني به عمل آمد و ميثاق بكيان به عنوان سرپرست فناوري اطلاعات و IT استانداري و محمدتقي نجف‌زاده به عنوان مديركل بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري گيلان معرفي شدند.فارس /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.